Cugrunt se píše dohromady

08.11.2023

Po delší době jsem se rozhodl zase něco málo napsat sem na svůj blog. Válčení ve světě se nás zatím přímo netýká a nemoci typu Covid byly, jsou a budou stále, proto jsem to nepovažoval za až tak velké téma, hodné zmínky tady. Zdá se mi, že ten náš český národ pářením mezi sebou, případně s přivandrovalci, úplně zdegeneroval a zhloupnul. Místo, abych šel do důchodu jako můj otec v šedesáti letech, jsem prý podle naší vlády v tak dobrém zdravotním stavu, že si to mám vyzkoušet do šedesáti čtyř let a osmi měsíců. Vulgarity musím vynechat, protože v rámci svobody slova bych mohl dostat blokování i tady na Webnode. On totiž stát je ten nejhorší hospodář, který může spravovat naše daně, případně jakýkoliv majetek a to je ten celý kámen úrazu. Kolegové v práci žvaní, že se důchodu určitě nedožijí a já už je beru jako zdegenerované hloupé ovce, argumenty typu, co budou dělat, pokud ano, nějak moc nezabírají. Ekonomicky je na tom naše zemička zoufale, ale rozhazovat umí každá vláda, takže do budoucna nečekejme žádný zázrak a nezávidím našim potomkům.

© 2006 - 2024 Stanislav Bodlák
 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky